icon-searchin English

reisisoov@mycwt.com
+372 640 7710

icon-arrow

3 teenust, mis mõjutavad kõige enam ärireisijate rahulolu

Üle poolte ärireisijatest (54%) on viimase aasta jooksul toimunud tööreisidel kogenud probleeme. 52% teatas lennuki hilinemisest ja 40%-l lend tühistati. Probleemidele vaatamata on valdav osa ärireisijatest (86%) oma reisiga üldiselt rahul, nii selgus GBTA (Global Business Travel Association) ja CWT poolt läbi viidud uuringust.

3 teenust, mis mõjutavad kõige enam ärireisijate rahulolu

Uuringust ilmneb, et kõige rohkem mõjutavad ärireisijate rahulolu majutusega seotud teenused nt hotelli asukoht, sisse- ja väljaregistreerimise protseduur, lennu ja majutuse broneeringu käsitlemine ning reisiteenuse eest tasumise korraldus.

Hotelli soodne asukoht ja hea Wifi ühendus on ärireisijate jaoks kõige olulisemad rahulolu faktorid. Ladina-Ameerika reisijatest 52% ja Põhja-Ameerikas 44% reisijatest valib hotelli asukoha järgi, Euroopas 32% ja Aasias 30%.
Wifi ühendust peavad väga tähtsaks Ladina-Ameerika reisijad (60%), Põhja-Ameerikas 47%, Euroopas 37% ja Aasias 35%. Hotelli lisateenused, näiteks tasuta hommikusööki ja võimalust teenida isiklikke boonuseid ja saada muid püsikliendi hüvesid, peab oluliseks enamus ärireisijaid.

83% ärireisijatest peab hotelli broneerides silmas pakutavaid heaoluteenuseid

Kuna sage reisimine on koormus inimese tervisele, siis ärireisijad seavad reisil olles oma tervise ja heaolu prioriteediks. Vähemalt kaheksa reisijat kümnest (83%) peab hotelli valikul silmas sportimis- ja lõõgastusvõimaluste olemasolu hotellis või selle ümbruses.
50% reisijatest tegeleb spordiga igal ärireisil ja ligi veerand (23%) pühendab tööreisil olles sportimisele rohkem aega kui kodus.
Kui enamus reisijatele piisab kui nad saavad jooksmas käia või hotelli spordisaali kasutada, siis 43% soovib, et hotellis oleks joogatunnid, 33% soovib osaleda fitnessis ja  32% eelistab meditatsiooni.

Tööreisil viibijate kõige sagedasemad kaebused on unevõlg (37%), reisistress (34%) ja ebatervislik toitumine (33%). Hotelli poolt pakutavatest wellness valikutest on ärireisijate eelistuste esikolmikus puhas joogivesi toas (77%), võimalus tellida tervislikku toitu (73%) ja õhupuhastaja olemasolu (71%).

Stress ja ebameeldivused

Ärireisijate jaoks on aeg raha ja reisitõrked võivad kaasa tuua ärilise ebaedu. Kui lennuetapp on enim probleeme põhjustav osa reisist, siis hotellid, mis ei paku piisavalt privaatsust ja helikindlaid tube võivad stressitaset ja rahulolematust oluliselt suurendada.

Mis põhjustab enim stressi?
64% mobiiltelefoni koju unustamine
50% arvutilaadija maha unustamine
41% esindusriiete ja kingade maha unustamine

Mis häirib reisijaid enim?
27% hotellis privaatsuse puudumine
20% purjus kaasreisijad lennukis
17% hotellis kõrvaltubadest kostev lärm

Metoodika
Online uuringus osales 2084 ärireisijat üle maailma, kes on viimase 12 kuu jooksul teinud kolm või enam ärireisi. 523 vastajat Ameerika Ühendriikidest, 521 Euroopast, 517 Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna riikidest, 523 Ladina-Ameerikast. Uuring viidi läbi  20. maist kuni 5. juunini 2019.

Lisainfo: CWT


GBTA on maailma juhtiv ärireisi- ja konverentsikorraldusega tegelevaid ettevõtteid ühendav organisatsioon peakontoriga Washingonis.

CWT
on ärireiside ja firmaürituste korraldamisele spetsialiseerinud rahvusvaheline  ettevõte, mis on tegev kuuel kontinendil. Iga päev täidavad meie reisijad enam kui 100 000 hotellituba ja meie korraldusel toimub igas ööpäevas 100 firmaüritust üle maailma.