icon-searchin English

reisisoov@mycwt.com
+372 640 7710

icon-arrow

5 olulisemat uuendust, mida võid hotellides märgata

Hotellid on taasavamas oma uksi külalistele kogu maailmast. Kes edaspidi hotellis peatuvad, võivad arvestada varasemast täiesti erineva hotellikogemusega.

5 olulisemat uuendust, mida võid hotellides märgata

Üks on kindel, tervis ja ohutus on tänased prioriteedid, mis nõuavad hotellipidajatelt uusi ja tõhusamaid sanitaarmeetmeid, et hotellis viibimine oleks turvaline.

Suuremad hotelliketid on kasutusele võtnud uued puhastuseeskirjad ja kajastavad neid aktiivselt oma kodulehtedel ja teistes meediakanalites loomaks klientides usaldust. Väiksemad hotellid ei suuda teha küll turunduslikke kajastusi, aga järgivad kõiki kohalike ametivõimude ettekirjutusi soovides oma uksed peatselt külalistele avada.

Puhtus on alati olnud hotellide väärtuspakkumise alustala. Nüüd on osa hotelle astunud sammu edasi ja teevad koostööd tervise- ja hügieenivaldkonna tippspetsialistidega, et välja töötada uusi heakorrapoliitikaid ja võtta kasutusele tõhusamaid puhastustooteid. Näiteks alustas Hilton koostööd RBga (toodab Lysolit ja Dettoli) ja Mayo kliinikuga, et välja töötada ‘Hilton CleanStay’ programm.
Radisson teeb koostööd juhtiva sertifitseerimisettevõttega SGS, et viia läbi audit oma hotellides. Kõik hügieenieeskirjadele vastavad hotellid saavad vastava ametliku märgise.

Millised on 5 olulisemat muutust, mida võid hotellides märgata?

1. Uued standardid tubade puhtusele

Hotellitoad muutuvad puhtamaks. Paljud hotellides on täna tavapärane rutiin koristada toad põhjalikult peale iga külalise lahkumist. „Hilton CleanStay” programm näeb ette toa pitseerimist peale koristamist näitamaks, et ruumi pole peale seda keegi sisenenud.

Esemete või pindade kaudu viiruse levimise ohu vähendamiseks on mõned hotellid lukustanud või eemaldanud toast minibaarid, ka pole toas enam pliiatsit, paberit, katalooge, toateeninduse menüüd, mis on saadaval elektrooniliselt või küsimisel.

2.Kontaktivaba viibimine

Pandeemia on kiirendanud digitaalsete toavõtmete, kontaktivaba check-inni ja kontaktivabade makselahenduste kasutuselevõttu. Tänu digilahendustele saab klient mobiiltelefonis oma hotelli broneeringut, registreerimisi ja lisateenuste tellimist ise hallata.

3.Puhtamad ja vaiksemad avalikud ruumid

Hotellid on hakanud üldkasutuses olevad alasid sagedamini puhastama kasutades selleks ka uusi innovatiivseid lahendusi, näiteks elektrostaatilisi pihusteid või ultraviolettvalgust. Basseine, spaasid ja spordisaale suletakse plaanilisteks koristamisteks sagedamini ning külastajate arvu piiratakse, et oleks võimalik hoida piisavat sotsiaalset distantsi.

4.Toidu ohutus

Rootsi lauad on asendatud tellimusena koostatud einetega või pakendatud toiduportsudega. Mööblit on vähendatud, et tagada turvaline vahekaugus. Teenindav personal kannab maske ja kindaid ning saab koolitust, kuidas kliente ohutult teenindada.

Kui külalised eelistavad einestada oma tubades, on mõned hotellid, nagu Hyatt, võtnud asutusele “knock-and-go” (koputa ja mine) teenuse, mille puhul teenindajad toimetavad tellimuse kliendi ukse taha ja teatavad oma tulekust helistades uksekella või koputades.

5.Sanitaarkomplektid ja kaitsevahendid

Külaliste ja personali tervise ja ohutuse tagamiseks on hotellid võtnud kasutusele uued külalistega suhtlemise eeskirjad ja meetmed.  Accor varustab oma töötajaid individuaalsete sanitaarkomplektidega, koolitab temperatuuri mõõtma, hotelli sissepääsudes on desomatid ja vastuvõtulettide ees vaheseinad. Mõned hotellid on väljastanud kaitsevahendid nendele töötajatele, kes on vahetus kontaktis külalistega.

Majutuse tellimine: tellimus@mycwt.com, tel 640 7748 ja kõikides CWT büroodes