icon-searchin English

24h klienditugi+372 52 44222

icon-arrow

Inimene või masin? CWT uuring: 2/3 reisijaid eelistab lende broneerida digilahenduste abil

CWT läbiviidud ärikliendiuuringus selgus, et 69% ärireisijaid eelistab lende broneerida digikanalites. Hotelli reserveerimisel on arvuti ja mobiili osakaal veelgi suurem 78%. Inimesega eelistatakse suhelda hotelli sisse- ja välja registreerimisel.

Inimene või masin? CWT uuring: 2/3 reisijaid eelistab lende broneerida digilahenduste abil

69% ärireisijatest eelistab broneerida lende pigem digitaalsete kanalite kaudu kui inimese abil. Hotelli reserveerimisel on arv veelgi suurem (78%), maapealse transpordi puhul 71% ja check-in lennule 68%. Samas hotelli sisse ja välja registreerimisel eelistatakse pigem inimesega suhelda. Nii selgus rahvusvahelise ärireisibüroo CWT ärikliendiuuringus.

Lennupiletite broneerimiseks eelistavad digikanalit rohkem Aasia (73%) ja Ameerika reisijad (71%), samas kui Euroopas on eelistus märksa madalam (61%).

Hotelli broneerimiseks kasutab digilahendusi Aasias 84%, Ameerikas 77% ja Euroopas 70%
Lennule check-inni tegemiseks kasutab tehnoloogiat ameeriklastest 73%, eurooplastest 66% ja asiaatidest  65%

Nutitelefonis broneerimine kasvab
CWT uuring näitab, et valdavalt broneeritakse reisiteenuseid arvuti abil.
2019 – 45%, 2018 – 53%  ja 2017 – 52%.
Kuid nutitelefonid tulevad jõudsalt järele:
2019 – 41%, 2018 – 34%, 2017 – 32% .

Uuringu tulemustest ilmneb, et eurooplased eelistavad reisi broneerimiseks laua- või sülearvutit (55%), ameeriklased 49% ja asiaadid 36%.

Aasias kuulub eelistus nutitelefonidele (53%), samas kui Euroopas on nutitelefonide osakaal vaid 26%. Euroopa reisijad on suurimad tahvlite kasutajad (16%) ja personaalse suhtluse eelistajad (3%).

Kui tegemist on reisiplaani muutuste või eriolukordadega, siis peavad kõik turud mobiiliäppi efektiivseimaks kanaliks.

CWT uuring näitas ka seda, et 8 ärireisijat kümnest on viimase aasta jooksul kasutanud tehnoloogilisi lahendusi ärireisile mineku asemel.

Allikas CWT