COVID-19 ja info reisijatele: https://kalevatravel.ee/koroonaviirus-ja-reisimine/ ll CWT Estonia jätkab eriolukorra lõppedes klientide teenindamist kodukontoritest e-posti teel. Reisitugi ja e-teenindus E-R 8:00-20:00 E-post: tellimus@mycwt.com

icon-searchin English

reisisoov@mycwt.com
+372 640 7710

icon-arrow

CWT Estonia teated seoses eriolukorra ja tagastustega

CWT Estonia on käesoleva koroonaviiruse pandeemia ja ulatuslike reisipiirangute olukorras aidanud sadadel eestlastel kiiresti kodumaale tagasi pöörduda ja lahendanud ootamatuid reisiprobleeme.
Teeme jätkuvalt kõik selleks, et meie kliendid saaksid vajalikku abi.

 

CWT Estonia teated seoses eriolukorra ja tagastustega

Seoses Eestis kehtestatud eriolukorra ja liikumispiirangutega on kõik CWT Estonia töötajad kodukontorites ja teenindame teid e-posti teel. Reisiküsimustes võtke palun ühendust oma reisikonsultandiga. Kontaktid leiate siit

03.04.2020: Oluline info seoses lennupiletite tagastustega​
2. aprillil 2020 teatas Rahvusvaheline Lennutranspordi Ühendus IATA, et ei saa käesoleval ajal Eesti reisibüroodele tagastada ärajäänud lendude eest raha kuna lennufirmad kokkuleppeid eirates on peatanud tagasimaksed IATAle.
Juba alates 16.03.2020 ei ole Eesti reisibürood saanud IATAlt ja lennufirmadelt broneerimissüsteemi Amadeus kaudu vormistatud tagastuste eest kätte klientide raha, mistõttu lükkuvad lennupiletite tagastused reisijatele kahjuks määramatuks ajaks edasi.
IATA on meile kinnitanud, et tegeleb lennufirmadelt rahade väljanõudmisega.
Niipea kui IATA kaudu raha meile laekub, hakkab CWT Estonia tegema piletiraha tagastusi klientidele.

Vabandame siiralt ebameeldivuste pärast ja palume selles väga keerulises olukorras mõistvat suhtumist

CWT Estonia

24.03.2020: Tühistatud reisid
Kuna reisibroneeringute tagastuste arv on erakorralise olukorra tõttu väga mahukas, siis palume arvestada ajalise viivitusega, mis on tingitud vajadusest kontrollida andmeid ja suhelda teenusepakkujatega.

Kahjuks on paljud lennufirmad (sh Lufthansa Grupp, Aeroflot, KLM, Air France, Delta, Emirates, Singapore Airlines, Norwegian, TAP, Air Europa, nimekiri täieneb) peatanud reisibüroodele broneerimissüsteemi Amadeus kaudu vormistatud tagastustaotluste alusel piletiraha tagastamise ärajäänud lendude eest. Reisibürood peavad nüüd iga pileti kohta esitama tagastustaotluse IATA Bank Settlement Plan keskkonnas. Selline protsess on töö- ja ajamahukas ning pikendab rahade tagastamisaega lennufirmalt reisibüroodele hetkel teadmata arvu päevade võrra, mis omakorda pikendab reisibüroode tagastusi klientidele.
Meil ei ole paraku võimalik tagastada tühistatud lendudega piletite eest raha enne kui lennufirma on rahad reaalselt meile tagastanud.

Juhime tähelepanu, et rahalise tagastuse asemel on mõned teenusepakkujad otsustanud jätta reisija nimele üles ettemaksu, mida ta saab hiljem kasutada sama teenuse ostuks.

Vabandame ebamugavuste pärast ja täname mõistva suhtumise eest

CWT Estonia