icon-searchin English

icon-arrow

Carlson Wagonlit Travel muutis nime CWT-ks ja uuendas logo

Alates 18.02.2019 on Carlson Wagonlit Traveli uus nimi CWT. Koos nimevahetusega muutus ka ettevõte logo ja visuaalne stiil.

Carlson Wagonlit Travel muutis nime CWT-ks ja uuendas logo

Rahvusvaheline reisiettevõte Carlson Wagonlit Travel alustas veebruaris 2019 brändiuuendust, mille esimeses etapis võetakse ülemaailmselt kasutusele kolmetäheline nimi CWT ja uus logo. Koos nimevahetusega värskendatakse nii CWT põhibrändi kui ka allbrändide visuaalset identiteeti.

Kolmetäheline nimi austab ettevõtte pärandit ja ambitsioone olla digitaalsel juhtpositsioonil ning peegeldab väärtuspakkumise kolme sammast: korporatiivreisimise lihtsustamine, teenuste ja võimaluste avardamine ning koostöö erinevate ettevõtetega. Nimi viitab ka kolmikeesmärgile olla ülemaailmne liider ärireisikorralduse, hotellipakkumiste ning ürituste korraldamise digilahenduste valdkonnas.
Lisainfo: CWT pressiteade

CWT on maailma juhtiv ärireiside, konverentside ja ürituste korraldamisele spetsialiseerunud reisiettevõte. CWT teenindab ettevõtteid, riigiasutusi, erineva suurusega valitsusväliseid organisatsioone ning eraisikuid enam kui 150 maailma riigis, sh Eestis.
Iga päev täidavad CWT reisijad enam kui 260 Boeing 787 lennukit ja 100 000 hotellituba. CWT korraldusel toimub igapäevaselt 105  korporatiivüritust üle maailma.
Globaalse ettevõtte 2017. aasta müügimaht oli 23,2 miljardit USA dollarit. CWTs töötab 18 000 inimest. Veel fakte CWT kohta siit